Ja, som min kära make skrev i det tidigare inlägget, så är vår kärlek ut över det "vanliga".
År 2013, var verkligen ett underbart år i kärlekens tecken, MEN det var ett utav det värsta året i mitt liv också. Konstigt hur allt kan bli så underbart men ändå så fick man uppleva en massa tråkiga upplevelser. Hade inte vår kärlek varit så stark, som den nu är, så hade vi inte varit ett par idagsläge. Så jag tackar "våra" guider, som har vandrat vid våra sidor genom livet. Det är de som förde oss samman. Det är jag helt säker på.
För genom vårat liv, så har jag och Tony gått om varandra konstant hela tiden. Vi har mötts vid snabba ögonblick, men på grund av Tonys blyghet och min osäkerhet så upptäckte vi varandra inte, inte förrän i januari 2013. Jag själv hade sett Tonys profil på FB vid ett tidigare tillfälle... Min första tanke var: Där är han!! Han som jag hade mött så många gånger i mina drömmar. Min skyddsängel i drömmarna! En stark och varm känsla for genom mig kropp.. Han finns! Ja, han fanns där framför min näsa hela tiden. Jag var bekant med några av hans systrar, men helt ovetande om Tony. Då jag förstod vem han var, så luskade jag lite information om honom. Döljde dock det väldigt bra :-) Men fick då reda på hans situation just då, och förstod då att han var inte redo för mig just då. Eller jag trodde åtminstone inte det iallafall... Så jag bestämde mig för att avvakta och vänta och se om han fann mig. Det gjorde han!! Vilken lycka då det pep till i min iPhone, och en vänförfrågan kom från Tony Lövgren! Hjärtat slog trippelslag av lycka... Men jag visste inte DÅ hur allt skulle bli. Vi båda hade en sådan tråkig bakgrund och de erfarenheterna gör att man blir rädd av sig. MEN det jag fick känna och uppleva med Tony, så valde jag att ta risken att bli sårad. Jag ville ha Tony till min. Min Tony!!  
 
Allt kändes så självklart mellan oss...Det var så att det är bara VI! Vi som ska leva tillsammans, leva livet ihop.
Det tråkiga är att vi har fått ett rejält motstånd också.. Och det är från många, både ytliga bekanta och nära. Så tråkigt att människor ska förstöra med vilja. En hård vilja också! Saker som har hänt och inte ens hänt,har legat bakom denna kampen. Det har egentligen inte nått med vår kärlek eller med vårat val och göra. Utan om missförståelse och ingen förståelse. Folk som inte vill se sanningen i vitögat, utan smutskastar i stället. Så synd!!
 
Men som sagt var, så är vår kärlek STARK!
För det gör att vi, är fortfarande VI!
 
Med denna blogg, så är vår tanke det, att ni ska kunna följa med oss på vår resa genom livet... Ni som läsare kommer att få uppleva både lyckliga och tråkiga inlägg...Ni kommer att mötas av känsloladdade ord. 
Fotografier kommer också att pryda på vår blogg anslag :-) 
Min Tony är en så duktig fotograf, önskar bara att han kunde förstå att han är duktig!
Min Tony!
Älskar hans namn...Älskar hans doft...Älskar hans leende...Älskar hans trygghet....Älskar hans kärlek till mig....Och all kärlek han kan ge vår familj...Älskar ALLT med honom!
 
Nu kommer skrivkrampen och tar mig :P
 
Skriver mer en annan dag!
 
Go´natt min/vår kära dagbok <3
 

2 kommentarer

Merete skagerud

05 Jan 2014 09:18

Så roligt att läsa om vad lycklig du är tillsammans med Tony, ni verkar verkligen vara menade för varandra. <3

Svar: Tack så mycket :-) Ja, vi är menade för varandra :-) Ödet! Eller som jag sa i början, att allt är så skumt ;-) Han är mitt allt och så kommer det att bli... / Vicki
Viktoria och Tony Lövgren

Kajsa

22 Mar 2014 10:24

Härligt!
Förstår inte heller missunsamma människor.
Glad för att ni funnit varandra!

Svar: Tack så mycket :-) Vi behöver positiva kommentarer i vår värld :-) / Vicki
Tony & Viktoria Lövgren

Kommentera

Publiceras ej